[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
برای نویسندگان::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دیوان محاسبات کشور
مدیر مسئول
دکتر سید احمدرضا دستغیب
سردبیر
دکتر مهدی مرادی
اعضای هیات تحریریه
دکتر مهدی مرادی
دکتر سیدمحمد مقیمی

دکتر ایرج نوروش
دکتر جعفر باباجانی
دکتر شکراله خواجوی
دکتر محمد کاشانی پور
دکتر محمد عرب مازار یزدی
دکتر رضا حصارزاده
دکتر مهدی صالحی


شاپای چاپی: 9691- 1681
شاپای الکترونیکی: 9691- 1681
..
تعداد دوره های فصلنامه(سال) 21
تعداد شماره های فصلنامه(پیاپی) 84
تعداد کل مقالات داوری شده 4795
تعداد کل داوران(نفر) 32
تعداد کل کاربران(نفر) 2106
کل مقالات ارسال شده 2752
کل مقالات پذیرفته شده 810
کل مقالات رد شده 1747
مقالات در حال ویرایش 147
درصد پذیرش 31%
میانگین زمان داوری 35 روز
بررسی اولیه مقالات دریافتی 8 روز
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
سامانه مشابهت یاب
..
:: دوره 23، شماره 91 - ( 7-1402 ) ::
جلد 23 شماره 91 صفحات 312-285 برگشت به فهرست نسخه ها
ارائه مدل بازاریابی اجتماعی حسابرسی به روش نظریه داده بنیاد
عزیزاله الاسوند ، اله‌کرم صالحی* ، محمد امین کوه بر
گروه حسابداری، واحد مسجد سلیمان، دانشگاه آزاد اسلامی، مسجدسلیمان، ایران(نویسنده مسئول). ak.salehi@iau.ac.ir
چکیده:   (396 مشاهده)
هدف پژوهش حاضر ارائه الگوی بازاریابی اجتماعی در حسابرسی  با روش نظریه‌پردازی داده بنیاد می‌باشد. جامعه آماری پژوهش شامل خبرگان حرفه حسابرسی می‌باشند. که تعداد 14 نفر روش نمونه‌گیری گلوله برفی انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات، مصاحبه نیمه ساختار یافته با خبرگان و روش تجزیه و تحلیل اطلاعات و داده‌ها، تحلیل محتوا با استفاده از سه مرحله کدگذاری و بهره‌گیری از نرم افزارMaxqda  می‌باشد. در این پژوهش پدیده محوری بازایابی اجتماعی در حسابرسی است. در این راستا، مقوله‌های کلان، مقوله‌های اصلی و فرعی، تحت شرایط علی، مداخله‌گر، زمینه‌ای، راهبردها و پیامدها از داده‌های پژوهش (مصاحبه‌ها( استخراج گردید. نتایج بیانگر این است که بازاریابی اجتماعی در حسابرسی می‌تواند همراه با در نظر گرفتن منافع جامعه به منافع کسب‌وکار و نیز منافع مشتریان و شرکت‌ها منجر شود. موسسات حسابرسی با استفاده از بازاریابی اجتماعی در کنار توجه به اصل مشتری‌مداری، رعایت آیین‌نامه و استانداردهای تعیین شده، اخلاق حرفه‌ای و رقابت، خدماتی متناسب با خواسته‌ها و نیازهای مشتریان خود ارائه دهند و علاوه برآن بر وفاداری و رضایت مشتریان، بهبود عملکرد، کسب مزیت رقابتی و بهبود خدمات حسابرسی بیافزایند و جایگاهی متمایز در ذهن مشتریان خود و سایر رقبا در بازار به دست آورند.
 
واژه‌های کلیدی: بازاریابی اجتماعی، بازاریابی حسابرسی، خدمات حسابرسی، نظریه‌پردازی داده بنیاد.
متن کامل [PDF 403 kb]   (121 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: حسابرسی
دریافت: 1401/4/5 | پذیرش: 1401/7/6 | انتشار: 1401/7/10
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Alasvand A, Salehi A K, Kouhbor M A. Presenting a Social Marketing Model of Audit Based on Grounded Theory. audit knowledge 2023; 23 (91) :285-312
URL: http://danesh.dmk.ir/article-1-2936-fa.html

الاسوند عزیزاله، صالحی اله‌کرم، کوه بر محمد امین. ارائه مدل بازاریابی اجتماعی حسابرسی به روش نظریه داده بنیاد. دانش حسابرسی. 1402; 23 (91) :285-312

URL: http://danesh.dmk.ir/article-1-2936-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 23، شماره 91 - ( 7-1402 ) برگشت به فهرست نسخه ها
دانش حسابرسی Audit  Science
Persian site map - English site map - Created in 0.11 seconds with 39 queries by YEKTAWEB 4657